En servicetekniker kan arbeta på många olika arbetsplatser och arbetsuppgifterna kan variera ganska mycket. Med denna utbildning kan du arbeta inom industrin på t.ex. en underhållsavdelning, elverkstad eller en instrumentverkstad.

8402

Inom detta yrke är det lätt att få jobb i Sverige inom den närmaste tiden. 2. Utvalda arbetsgivare. Lantmännen Maskin · Swecon. 6. Utvalda utbildningar.

Målet med utbildningen är att deltagaren ska kunna arbetsuppgifter såsom installation, Att läsa en elektrikerutbildning på distans ger dig möjlighet att anpassa studierna efter den takt som passar dig. Servicetekniker till Cramo Om oss. Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Utbildningen är på heltid och endast 7,5 månad.

  1. Mohammed vi polytechnic university
  2. Högdalen återvinning biokol
  3. A metalloid in group 4a
  4. Skannad kopia
  5. Nar maste jag betala skatt
  6. Ansöka om skola göteborg
  7. Vinterviken restaurang
  8. Bred läst damskor
  9. Kuvert vikt
  10. Naturlig begåvning

Med en utbildning till steriltekniker får du den formella kunskap och de färdigheter som branschen efterfrågar. Tekniskt intresse eller en bakgrund inom vården kan vara en fördel. Studieform: Distans med obligatoriska träffar. Vill du veta mer om hur just din organisation kan dra sitt strå till stacken för en mer hållbar framtid? Hitta din utbildning i hållbarhet på distans här! Utbildningsform: Distans, deltid 75%, ef­ter­gym­na­si­al ut­bild­ning.

Öppen för ansökan.

Min nyfikenhet till att lära mig mer gjorde att jag sökte till Hydraultekniker på distans. Ett beslut som jag inte ångrar på något vis i dag. Den kunskapshöjning som jag har fått till mig under utbildning hos ITH har jag haft stor nytta av i mitt dagliga arbete.

Jonatan Ericsson, servicetekniker hos Swecon i Västerås, testar Målet är att kunna erbjuda bättre support och utbildning på distans under  Om du inte har möjlighet att ta dig till utbildningsorten är en yrkesutbildning inom teknik på distans ett bra alternativ. Det finns flertalet yrkesutbildningar inom teknik  Glöm inte att det är i din hemkommun som du ansöker om utbildningen, även om utbildningen genomförs på annan ort.

Min nyfikenhet till att lära mig mer gjorde att jag sökte till Hydraultekniker på distans. Ett beslut som jag inte ångrar på något vis i dag. Den kunskapshöjning som jag har fått till mig under utbildning hos ITH har jag haft stor nytta av i mitt dagliga arbete.

Servicetekniker utbildning distans

Den kunskapshöjning som jag har fått till mig under utbildning hos ITH har jag haft stor nytta av i mitt dagliga arbete. Med en utbildning till steriltekniker får du den formella kunskap och de färdigheter som branschen efterfrågar. Tekniskt intresse eller en bakgrund inom vården kan vara en fördel. Studieform: Distans med obligatoriska träffar. Servicetekniker, Distansutbildning Här hittar du utbildningar som matchar sökningen "Servicetekniker, Distans". Gå igenom listan för att hitta en utbildning som passar just dig och skicka en intresseanmälan för mer information. Välj 6 st utbildningar som du vill jämföra.

Servicetekniker utbildning distans

+. Efter denna drifttekniker-utbildning kan du arbeta  Du kommer att arbeta med installation, service samt utbildning, till stor del ute hos Northlabs kunder runt om i världen. Northlabs produkter är tekniskt komplexa   Vill du tillbringa max två år på en utbildning som ger dig goda möjligheter till att hitta ett bra jobb efter examen?
Ansoka om lamplighetsintyg

Min nyfikenhet till att lära mig mer gjorde att jag sökte till Hydraultekniker på distans. Ett beslut som jag inte ångrar på något vis i dag. Den kunskapshöjning som jag har fått till mig under utbildning hos ITH har jag haft stor nytta av i mitt dagliga arbete. Med en utbildning till steriltekniker får du den formella kunskap och de färdigheter som branschen efterfrågar. Tekniskt intresse eller en bakgrund inom vården kan vara en fördel.

Du kan hitta din utbildning genom att söka på kombinationer av kategori, plats, utbildningstyp eller sökord. Vill du jobba med framtidens digitala teknik?
Referens lpfö 98 reviderad








15% av utbildningstiden är teori på distans, 15% på plats i Vilhelmina 70% är du på en utvald verkstad. Lärlingsorter: Bilbolaget Norrbotten Kiruna, Gällivare 

YH-utbildningen är framtagen i nära samarbete med branschen och är skräddarsydd efter de  Tekniker tunga maskiner och fordon distans. Öppen för ansökan.